Hulp nodig met het vinden van Hollands Nieuwe?
Bel nu!

Hollands Nieuwe

Klantenservice hulp

Wilt u spoedig in contact komen met de klantenservice van Hollands Nieuwe? In dit geval kunt u bellen naar ons informatienummer. Wij als informatieservice bieden u hulp bij het vinden van de informatie waarnaar u op zoek bent.

Contact met de Hollands Nieuwe klantenservice

U wilt gaarne telefonisch contact op nemen met de Hollands Nieuwe klantenservice, bijvoorbeeld omdat u een vraag heeft over uw Hollands Nieuwe abonnement of omdat u een nieuw contract af wilt sluiten bij Hollands Nieuwe. Belt u meteen ons informatienummer, dan brengen wij u spoedig in contact met de juiste persoon van Hollands Nieuwe. Het is begrijpelijk dat dat door de vele verschillende soorten websites die er vandaag de dag zijn, u wat moeite heeft met het vinden van het antwoord op uw vraag op de Hollands Nieuwe website.

Tevens kan het weleens ingewikkeld zijn om het telefoonnummer van de correcte Hollands Nieuwe hulplijn te vinden, bijvoorbeeld het Hollands Nieuwe nummer voor bestaande klanten, hoe u Hollands Nieuwe telefonisch kunt bereiken vanuit het buitenland of het telefoonnummer van Hollands Nieuwe voor mensen die nog geen klant zijn, kortom het vinden van het juiste telefoonnummer kan veel tijd in beslag nemen. Door telefonisch contact op te nemen met klantenservice van Hollands Nieuwe via onze doorschakeldienst, kunt u gemakkelijk en rap al uw gewenste vragen stellen aan een van de Hollands Nieuwe medewerkers, zonder dat dit veel van uw tijd in beslag neemt of moeite kost.

Informatie over Hollands Nieuwe

Hollands Nieuwe is een telefoonprovider voor mobiele telefonie en onderdeel van Vodafone Libertel B.V. Als klant maakt u dan ook gebruik van het 4G netwerk van Vodafone. De telecomaanbieder Hollands Nieuwe is sinds januari van het jaar 2011 te vinden op de Nederlandse markt. Het bedrijf streeft ernaar om zichzelf zo goed en goedkoop mogelijk in de markt te zetten. U kunt bij Hollands Nieuwe een goedkoop sim-only abonnement of toestel abonnement aanschaffen. De telecomaanbieder zorgt er hierbij voor dat u nooit te veel betaald. Dit doet Hollands Nieuwe door tijdig een melding te geven wanneer uw bundel bijna op is. Buiten uw prepaid bundel gaan wordt hier dan ook mee voorkomen. U besluit namelijk geheel zelf of u extra tegoed wilt bijkopen of het zo wilt laten voor desbetreffende maand. Hollands Nieuwe biedt tevens toestel abonnementen aan variërend van de goedkopere toestellen tot de nieuwste telefoons waarvoor slechts een relatief bedrag aan eenmalige kosten wordt gerekend. Hollands Nieuwe kan gezien worden als uniek in zijn markt. Het is dan ook een zeer indrukwekkende provider die onmogelijk meer gemist kan worden.

Wanneer kan ik de klantenservice van Hollands Nieuwe bereiken?

De openingstijden van Hollands Nieuwe zijn:

  • Hollands Nieuwe klantenservice voor bestaande klanten: Op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.
  • Hollands Nieuwe klantenservice voor mensen die geen klant zijn: Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
  • Hollands Nieuwe klantenservice vanuit het buitenland: Op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.

Telefoonnummers van Hollands Nieuwe

Er zijn diverse telefoonnummers van Hollands Nieuwe beschikbaar, zoals het nummer dat speciaal gericht is op abonnementhouders van Hollands Nieuwe (1200) en enkel bereikbaar is via 06-nummers die bij Hollands Nieuwe afgesloten zijn, een hulplijn vanuit het buitenland en een helpdesk voor mensen die (nog) geen klant zijn bij Hollands Nieuwe. De verschillende telefoonnummers kunnen worden gebruikt wanneer u vragen heeft over uw contract, problemen ervaart met uw telefoon of abonnement terwijl u zich in het buitenland bevindt of als u zich als nieuwe klant voor Hollands Nieuwe wilt aanmelden. 06-nummers van Hollands Nieuwe betalen geen belkosten, andere telefoongebruikers dienen de gebruikelijke belkosten te betalen.

De Hollands Nieuwe klantenservice bellen

Wanneer u telefonisch contact opneemt met de klantenservice van Hollands Nieuwe, namens iemand anders, is het belangrijk om de volgende informatie bij de hand te hebben, zo bent u ervan verzekerd dat de medewerkers van Hollands Nieuwe u zo adequaat en snel mogelijk kunnen helpen:

  • Hollands Nieuwe klantnummer
  • Hollands Nieuwe ordernummer

Andere manieren om in contact te komen met Hollands Nieuwe

Andere manieren om contact te leggen met de Hollands Nieuwe klantenservice, vindt u terug op de Hollands Nieuwe website. Hollands Nieuwe beschikt over een ruime database van veelgestelde vragen, tips en informatie die alleen online te lezen zijn daarnaast kunt u zelf al verschillende dingen wijzigen, regelen en oplossen via de Hollands Nieuwe app. Komt u er toch zelf niet helemaal uit, dan kunt u snel en eenvoudig contact leggen met de virtual assistant op de live chat of uw vraag stellen via de social media of email van Hollands Nieuwe. Het bij de hand houden van uw klant- of ordernummer is in dit geval altijd aan te raden.

De verschillende manieren om met Hollands Nieuwe contact op te nemen:

  • Telefonisch
  • Email
  • Hollands Nieuwe App
  • Chat
  • Facebook
  • Twitter

Tussentijds aanpassen van uw bundel

Merkt u dat uw maandelijks prepaid tegoed niet in verhouding is met wat u elke maand verbruikt? Houdt u bijvoorbeeld erg veel over of merkt u dat uw bundel juist te klein is en u steeds extra moet opwaarderen? Geen probleem. Bij Hollands Nieuwe kunt u maandelijks uw bundel kosteloos aanpassen. Dit kan eenvoudig via ‘mijnhollandsnieuwe’. De controle over uw tegoed ligt dus volledig bij uzelf. Wil het zelf veranderen van uw maandelijkse bundel tegoed toch niet helemaal lukken? Dan kunt u eenvoudig via de live chat of de Hollands Nieuwe klantenservice uw vraag stellen of probleem voorleggen.

De overstap van of naar Hollands Nieuwe

Wilt u overstappen naar Hollands Nieuwe? Dan hoeft u zich door de eenvoudige overstapservice nergens zorgen over te maken. Heeft u zelf uw huidige contract bij de oude provider nog niet opgezegd, dan regelt Hollands Nieuwe dit voor u. Dit zorgt ervoor dat u geen dubbele abonnementskosten hoeft te betalen. Ook het behouden van uw eigen nummer is geen enkel probleem. Dit kunt u vanaf vier maanden voor het einde van uw huidige contract al aanvragen. U hoeft zelf verder niets te doen. Wilt u uw lidmaatschap bij Hollands Nieuwe of wat voor reden dan ook wijzigen, bijvoorbeeld door het overlijden van de abonnementhouder, dan kunt u contact opnemen met de Hollands Nieuwe klantenservice die meer dan graag bereid is om u te helpen en te woord te staan met betrekking tot al uw vragen.